Czy Stella McCartney może być projektantką obuwia sportowego? Adidas niedawno przekonał nas o tym, że nie mamy wcale do czynienia z udanym żartem, ale z propozycjami, którymi naprawdę warto się zainteresować. Wiosną warto dowiedzieć się czegoś na ich temat. Wiosna to czas coraz lepszej pogody i coraz dłuższych dni. To również moment, w którym większość z nas decyduje się stanąć na wadze, a potem nie ukrywa przerażenia, okazuje się bowiem, że zbędnych kilogramów ma zdecydowanie więcej niż należy. Najlepszym sposobem na eliminowanie nadwagi jest aktywność fizyczna, a gdy już się na nią zdecydujemy, powinniśmy zadbać o możliwie jak najlepsze obuwie.
Wiosna to także czas, w którym sportowe stylizacje wysuwają się na pierwszy plan, a co za tym idzie, nie można już ćwiczyć w każdym obuwiu, jakie jest dostępne w sprzedaży. Jeśli więc strój, w którym ćwiczymy ma dla nas znaczenie, propozycja przygotowana przez markę Adidas powinna nas w szczególny sposób zainteresować. Jest ona przygotowana przede wszystkim z myślą o kobietach młodych i aktywnych. Wymaga przy tym nieco odwagi, kreacje sportowe oraz te, które nosimy na co dzień łączą się bowiem odważnie i zaczynają stanowić jedną całość. Ta wyjątkowa mieszanka miejskiego i sportowego stylu posiada szereg zalet.
Jedna z najważniejszych wiąże się z tym, że nie ma takiej okazji, do jakiej by nie pasowała. Pozwala na skomponowanie stroju wyjściowego idealnie sprawdzającego się podczas treningu, jest jednak wymarzonym rozwiązaniem również wówczas, gdy mamy w planie spotkanie z przyjaciółkami. W każdym przypadku stawia przy tym zarówno na energetyzujące barwy, jak i na duże nadruki, nie ma więc obaw o to, że znikniemy gdzieś w tłumie ze świadomością, że nasz strój nie różni się od innych. Wśród propozycji wchodzących w jej skład znajdują się między innymi krótkie kurtki wykonane z pianki. Te cieszą się szczególnie dużą popularnością nawiązując do modnego, zimowego trendu. Nie można nie docenić też akcesoriów takich, jak choćby dziewczęcych podkolanówek oraz czapek, dla których charakterystyczna jest obecność sportowych nadruków.
Letnia kampania Adidasa jest nastawiona na zwiększenie firmowego zysku, wiąże się jednak również z innymi korzyściami. Sportowe stroje zachęcają do wyjścia z domu, są więc nieocenione, jeśli myślimy o aktywności fizycznej, brakuje nam jednak motywacji niezbędnej do tego, aby wcielić w życie nasze plany. To przy tym kolekcja, która sprawia, że nie grozi nam zniknięcie gdzieś w tłumie.
Zostaw komentarz